Congrés VII CIJIET i V MUTIS : Taula 16. Conferències performatives
Embed code
<video controls="controls" autoplay="autoplay"
poster="https://aaaec.institutdelteatre.cat/bitstream/handle/20.500.12966/2347/1fyzxfqx6Jbvc_rB3J_Bwpnd-YPUfvPVf?sequence=2&isAllowed=y"
width="870"
height="465" >
<source
src="https://aaaec.institutdelteatre.cat/bitstream/handle/20.500.12966/2347/Mutis._taula_16.mp4.dest.mp4?sequence=3&isAllowed=y"
type="video/mp4" />
</video>
Date2022-11-11
TypeConference
Subject areaPerforming arts
DescriptionDel 7 a l’11 de novembre es va celebrar la setena edició del Congrés Internacional de Joves Investigadors en Estudis Teatrals (CIJIET) en conjunt amb la cinquena edició del Congrés MUTIS d’Investigació i Pràctiques Escèniques, en conjunt amb la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Institut del Teatre. Destaca, a més, la col·laboració del Departament de Filologia Espanyola, del GEXEL – Grupo de Estudios sobre el Exilio Literario, del Master Interuniversitari en Estudis Teatrals i del Doctorat en Llengua i Literatura Catalanes i Estudis Teatrals. En concret, la Universitat Autònoma de Barcelona va acollir les activitats dels dies 8 i 9 de novembre i l’Institut del Teatre els dies 10 i 11 de novembre amb diverses taules rodones, comunicacions i conferències performatives que enguany giren entorn de les línies d’investigació següents: escenificació i (re)presentació, text dramàtic i textualitat, perfomance studies i arts vives, arts del moviment, arts escèniques i estudis culturals, teatre i exili, i teatre i arquitectura. Entre les taules rodones, destaca la participació de Marta Galán, Roger Bernat i Susana Barranco. Es farà també la presentació dels laboratoris de recerca artística de l’Institut del Teatre a càrrec de Susana Egea i comptarem amb les conferències plenàries de Manuel Aznar “El GEXEL y el proyecto Escena y literatura dramática del exilio republicano de 1939”, d’Elaine Aston i d’Erika Fischer-Lichte. Destaquem també la conferència performativa d’Elena Zanzu. Conferència de Ramiro Alejandro Manduca y Maximiliano Ignacio De la Puente. “El agotamiento de la representación. Un antihomenaje a propósito del 40 aniversario del retorno democrático en Argentina”. (CONICET / Instituto de Investigaciones Gino Germani / Universidad de Buenos Aires) Conferència de Mara Valderrama y José Ramón Sabín. “Embrión 7 de minotaura (estudio)”. (Brooklyn College/ City University of New York) Taula moderada per Álvaro Caboalles
Duration01:46:15
LanguageSpanish
PlaceBarcelona (Catalunya)
FormatVídeo
RightsMAE provides access to these materials for educational and research purposes only. For any other purposes, it is the responsibility of the users to process the rights. Contact biblioteca.itb@institutdelteatre.cat for assistance.
Access rightsOpen access
Collections
- Jornades i conferències [290]